A visszaszamlalas megkezdodott hiszen az utolso 10 napomat toltom kanadaban a hazautazasom elott.

Hihetetlenn hogy az ido hogy pereg hiszen olyan mintha meg csak most kezdodott volna az evem. Sokszor azt hittem meg fogom banni hogy vallalkoztam erre a "kalandra" de batran es buszken allitom hogy eletem egyik legjobb dontese volt. Nagyon sokat tanultam ez alatt az ido alatt nem csak magamrol, de az emberi kapcsolatokrol, mas kulonbozo kulturakrol es az eletrol. :) 

A legutobbi bejegyzesem ota eltelt par het es ezido alatt befejeztem a vizsgaimat (tobb-kevesebb sikerrel) lebarnultam, strabdoltam es a leheto legtobb idot probaltam eltolteni a barataimmal.

Az utolso 10 napom eleg tartalmas lesz, hiszen tegnap volt az ev nagy esemenye a vegzos bal. :) sajnos kepeket csak kesobb tudok mutatni , mert a szamitogepem bemondta az unalmast, de valoszinusitem higy facebookon be leszek taggelve azert egy ket kepen igy is. A bal elott hihetetlenul hiztis voltam, de roszzabb mint altalaban es olyanokon buktam ki hogy arany illetve krem szinu ruhahox nem lehet sminkelni, majd elkezdtem hogy en egy tomboy vagyok csak lanyosan oltozkodok es nem vagyok haklando elmennia balra. Hala az egnek a tesom es a baratnoim lenyugtattak es osszeszedtem magam, es most egoista leszek es azt mondom eleg normalis teremtmenyt varazsoltam magambol hahah. A bal nagyon kellemesn telt, az elejen az osszes begzost felszolitottak a podiumra hogy vegye at a "diplomajat" ( de persze ezcaak egy tablo volt rolunk mi el meg nincs meg az osszes eredmeny es juliusis nem is tudjuk meg a diplomank meg van-e vagz sem) es en annyira izgultam mivel 23.kent mentunk fel a szinpadra a baratnommel mert az o vezetekneve b-vel kezdodik es axt hittem elajulok, elhanyom magam vag elnyalok a szinpadon de szerencsere egyik sem kovetkezett be haha. 

Utana megvacsoraztunk a csaladdal es kezdodhetetta tanc, illetve a sok kep keszitese. Az este 3/4 reszeben a boges szelen allva vettem bucsut nagyon sok embertol hiszen nem biztos hogy mindenkivel talalkozok a maradek idomben. Nagyon orulok hogy veluk tolthettem az estet hiszen nagyon sok ertekes ember baratsagara tettem szert itt es nagyon meghato volt minden egyes pillanata az estenek. Az apa-lanya es anya-fia tanc is hihetetlen aranyos volt, es jo volt szetnezni a termen es latni a sok buszke szulot, es en istancoltam a fogado apukammal Jacques-al. :) 

Igazabol nem tudom mindezt kifejezi szavakkal az egesz egy oriasi es felenthetetlen elmeny volt. :)<3

Szombaton megyunk montreealba majd vasarnap Bostonba, es julius 4.en jovunk haza de megallunk meg New Yorkban is hihi adri menni amerika. Haha :) ^^

A mihamarabbi viszontlatasra!

Imadat, adrienn

:)<3

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr554617992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása