mint ahogy a címben írtam megjött a kedvenc évszakom a tél. december 1. istenem de örülök neki, pláne az első havazás után! igen srácok, itt már esett a hó. imádtam. :)
 
de kezdjük ott hogy megint nem írtam három hete..tudom tudom. szégyen és gyalázat.
az utolsó bejegyzésem azzal zártam, hogy röplabda fordulónk lesz, hát srácok úgy ki kaptunk mint a huzat. istentelenül szarok voltunk. és tényleg azok, nem csak rosszak. én magamat azzal védem hogy nekem hajnal volt.xd  DE nem baj!, mert most vasárnap itt a következő. :) úgyhogy újfent sok sikert nekünk. GO VIKINGS, GO!!
 
az elmúlt hetek elég tartalmasan teltek, lezárták az első harmadát az évnek. mint kiderült, nagyon sok tárgyból nem vagyok osztályozva, amit megértek, de volt amin felhúztam magam. viszont azok a tárgyak amik értékelve vannak, egyik sem bukás ami jó, habár vállba veregetném magam, ha megbuknék tesiből, etikából, rajzból, vagy netalántán angolból.. :D 

az órákon sokkal felszabadultabb vagyok már, nem csak ülök, mint egy kuka, és nézek ki a fejemből, ha kell megnyilvánulok a többiek előtt, hangosan felolvasok, amit még most is nagy örömmel fogadnak. időközben lecserélték a francia prof.-t de ő is nagyon rendes és nála is tudok aludni. :D de nem teszem. az utolsó munkám egy minimum 500szavas regény volt, egy szenvedélyről. amennyire jól emlékszem majdnem 700 szót írtam, aminek nagyon örültem, és még jó időben is készültem el. azóta már könyvet olvasunk, és hála az égnek én egyszerűbbet kaptam, de már végeztem. majd januárra kell esszét írnom belőle. addig még sok időm van :)
ma volt a suliban ú.n. "fogadó óra" de az én anyukám csak egy tanárom látogatta meg, még pedig az egyik kedvencem, a monde contemporain-t. A prof azt mondta, hogy nagyon sokat fejlődött a franciám, és nagyon örül neki hogy aktívan részt veszek az órákon, és végre mosolygok. :) 
rajzon rendszeresen alszok, mert a hülye 6órás tantervem miatt mindig előbb kész vagyok mint a csoportom. de nem mindig hagynak aludni..:D

aztán. múlthéten pénteken volt a "Le Plus Soirée.." azaz a LEG-ek estéje. mint azt már jó pár bejegyzéssel korábban írtam, ki kellett
 választanunk 25kategóriába az embereket, mint legsexibb, legszebb fenék és ilyenek. na hát srácok big high5 mert az én jelölésem a leglustább kategóriában volt. bennt voltam a top3 ban.. mindezt abból kifolyólag hogy néha szundítok..(KANADA: ideje megtanulni a jelentés tartalombeli különbséget a lusta és a fáradt között.! köszönöm előre.)
és ami azt illeti..nyertem. igen igen..én vagyok a lusták királynője. de mostantól legalább van jogom annak lenni. és mindezt több mint 3 hónapon keresztül csodálta az egész iskola. HELLYEAH.:D végre olyan jó volt amugy egy kicsikét kiöltözni..már hiányzott. :)
aztán múlthét szombaton meglátogattam Irene-t az olasz cserediák lányt, és ott töltöttem a délutánt, és ott is vacsiztam. nagyon jó volt végig csak franciául beszéltünk :)) !!
aztán még aznap délután az én kicsikéim csoportos skypehívást indítottak, és nem tudom hogy nem unja még a Niké,Niki,Lívi,Zsófi,Máté,(Ádám), hogy megbőgetnek de megint sikerült. nagyon nagyon megleptetek buksik, de örültem nektek. :)
 
már eljött az az idő amikor azt mondom az embereknek, hogy rendben mostantól csak francia. és nagyon jó érzés. ! 

tegnap előtt színházba voltunk sulival, a drámások, és egy Agatha Christie krimit néztünk, ami nagyon jó volt, és összefutottam Viviennek (svájci lány) :)

ohh és egy megdöbbentő hír, vége a cheerleadereknek. múlthéten szerdán kaptunk egy emailt, hogy nem lesz edzés mert az edzőknek más dolguk van, kérdeztük akkor hétfőn folytatjuk igaz..? a válasz természetesen igen volt. azonban másnap ebédszünetben a suli sportfelelőse összehívta a csapatot, hogy közölje kapott egy levelet amiben az egyik edző azt írta, ő befejezte, beszünteti a csapatot. nagyon ledöbbentünk..és kiderült, hogy a z a majdnem 3ezer dollár amiért dolgoztunk egy másik csapathoz kerül iskolán belül..ez pofátlanság mert nem érdemlik meg. és a legundorítóbbnak személy szerint én azt tartottam hogy még csak nem is személyesen mondta el az edző, utána facebookon írt egy levelet hogy ez a mi hibánk, mert milyen a viselkedésünk stb. hát erre csak azt mondom kabbe. de mindenki nevében. mert én kb minden nyomi hétvégémet is edzéseken töltöttem, sosem hiányoztam, és mindez a 3hónap a semmiért..és akkor hol a tisztelet..? hát ezek után sehol. de mindegy, nekem még megmaradt a röplabda. 

még több embert megismerek, ma beszéltem olyanokkal is akikkel a három hónap alatt még egyszer sem. és ez tök jó. :D 

mint mondtam itt már havazott, de mivel első hó volt így hamar elolvadt, de végre lehűlt teljesen az idő, fagyos minden jön újra a havazás. :)) eljött az én időm :)

nemsokára karácsony, kiváncsi vagyok milyen lesz a családom és a barátaim nélkül, de az vigasztal, hogy az itteni családom, és az itteni barátaim azért mellettem lesznek. :) amennyire tudom egyenlőre a tervek hogy nagy családi összejövetel Quebecben, de előtte dec.17-én megyek Montrealba találkozni az ottani cserediákokkal, és végre újra láthatom Uzay-t is. :) 

Egyenlőre ezek a fontosabb információk jutnak eszembe ha valami kimaradt kiegészítem a nap folyamán, mert nekünk ma nincs suli, így időm mint a tenger :)

sok puszi otthonra. :)

ui. azoknak mondom akikkel skypeoltam mostanában, hogy minden perc öröm volt, és nagyon örültem hogy láttalak titeket, jó ismerős arcokat nézegetni. :)
ui2. jennifer vanatka ismét boldog születésnapot itt is, és az ajándékom remélem tetszett tényleg. :)

<3jó reggelt, nekem pedig szép álmokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr983430934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása