egy kicsit késve.. :)

2011.11.13. 06:32

 Bonsoir Mes amours. :) :D

Két hét telt el a legutóbbi bejegyzésem óta. Azóta történt egy két dolog. Igazából akartam írni..csak lusta voltam. De mostantól megemberelem magam emrt elfelejtem a heteket kajakra.

Múlthéten a legemlékezetesebb az a Halloween volt. Bennem mély nyomot hagyott ez az ünnep, ugyanis Magyarországon nincs, így számomra egy élmény volt. A barátnőmmel, Audréeval börtönlakoknak öltöztünk. Hétfőn a suliban volt Halloween. Annyira vicces volt. Mindenki beöltözött szinte, és olyan jó jelmezek voltak :O Valaki beöltözött Mézinek(shrek-ből a mézeskalácsfigura), egy elsős kissrác atr hittem megzabálom olyan cuki volt. :D Egész nap minden órán a kosztümökben voltunk, kaptunk cukrot tanároktól, meg minden csináltunk végzős fotót. Nagyon vicces volt. Este ugy volt hogy a tesommal megyek cukrot gyűjteni, de az utolsó pillanatban lemondta..nagyon csalódott voltam de szerencsére a barátaim eljöttek velem. Egy halom cukrot összegyűjtöttünk, és király vagyok mert még most is van belőle. Lejártuk a lábunk,d e megérte.  :)) Mindenhol azt ismételgettük hogy : Joyeaux Halloween, és fogpaszta reklám vigyor haha. Amikor megkérdezték másnap a suliban milyen volt meg stb, meséltem hogy hát nagyon király volt, mert ez nekem ez volt a legelső és kb egy 3éves kisgyereknek éreztem magam. Mindenki tök ledöbbent haha. :D 
Hétköznapok semlegesek voltak, edzés suli ilyenek. A hétvégére a szüleink elutaztak, mert házassági évfordulójuk volt. Éli és a legjobb barátja Olivier itt voltak pár napot de hétvégén ők is elmentek. Szombaton Audrée itt aludt és sütöttem neki másnap reggelire magyar palacsintát. haha. Olyan büszke voltam magamra..:D Azt mondta tesóm is meg ő is hogy finom csak olajos. WELCOME TO HUNGARY.! :D

Hétvégén volt az első szülinapja a térdemnek. 1 éve műtöttek. :)

A következő hét ugyanúgy kezdődött. Suli, suli, suli. A hétén kb minden este esszéket írtam olyan témákról mint pl, Túlnépesedés és következményei, Társadalmi priblémák és annak megoldásai, vagy például születésszabályozás. Ember..magyarul nehéz ezekről írnom..nem hogy két nyelven. Ja mert angol-francia verziót is kellett írnom. mert ha a tanár nem érti a franciám az angolomon csak kiigazodik. Kösz :D de nem lettek rosszak szerintem..meg mindegyiket időben elkészítettem. A hetem jól indul, mert tesin szaunázok mert úszásom van..és 30percig úszunk utána 15 perc szauna aztán 30perc öltözés tusolás stb. 
Mivel holnap (vasárnap) lesz a következő röplabda forduló így egész két hete azt hallgatjuk hogy gyakorlás meg így meg úgy. Na erre kedden az edző otthagyott minket az edzés közepén a lusták vagytok címszó alatt..habár baromira nem volt igaza mert mindent megcsináltunk de semmi gond..aztán csütörtökön bocsánatot kért a viselkedése miatt meg örült nekünk szóval minden jó. Megbukott az egész csoportom matekból. (jajj vicces sztori: amikor pár hete vizsgáztunk matekból előbb kész lettünk egy sráccal mint a többiek így kb néztünk ki a fejünkből mire azt látjuk, hogy a matektanár benyúl a szájába kiveszi a rágóját, letép egy darabot belőle majd azzal felragaszt egy papírt az ajtó üvegre..gratulálok fiam.! :D)
Csütörtökön megvolt a De Facto prezentáció suliban, ez a suli támogatója, így megkaptuk az új pólókat, azok akik sportolnak a suliban, és én megkaptam a tavalyit is hahahahaha.:D emiatt második órára nem kellett mennünk, de az én seggfej tanárom közölte  a pajtimmal aki szólt, hogy IGAZOLTAN leszek távol, hogy őt ez nem érdekli..beírt hiányzónak és a suli felhívta a szüleim hogy nem voltam órán így valoszínű irány a detention(büntetés)..na mindegy utána meg az egész iskola előtt bemutatták az összes csapatot. mindenkit név szerint szólítottak színpadra, ott volt mellette a csapat fotó stb. :) Nagyon király volt. Délután mikor hazaértem észrevettem hogy senki nincs otthon az ajtók zárva, ami fura mert ha nincs otthon senki még akkor is nyitva van minden..és a tesóm színjátszó cuccon van, nekem nem volt kulcsom..szerencsére az ablakon már másztunk be máskor így nem volt új dolog de még most is mókás volt :D Aztán amikor visszamentem edzésre folyamatosan hangulatingadozásom volt. Ez köszönhető a piros napjaimnak..de a legjobb rész az volt, hogy röpin majd kicsattantam a boldogságtól, majd amikor mentem át cheerleadigre elkezdtem ingerült lenni, minden apróságon fennakadtam, majd elkezdtem sírni hogy anyát akarom meg apát, és hiányzik a családom meg a barátaim. Mire csoportos ölelést kaptam a csapatomtól.:) Annyira édesek voltak, mindenki körém gyűlt és nagy ölelést kaptam és ott vigasztaltak, hogy én vagyok a legjobb magyar és hogy mindenki imád satöbbi. (még nem találkoztak más magyarral de nem baj..igazuk van :D) szóval hiperszuper jófej barátaim vannak :))<3
Pénteken nem volt suli, úgyhogy Audréeval töltöttem a napot, este elmentünk a kosármeccsére, mert bíroskodik ilyen 6-8 éves gyerekeknek akik annyira édeske voltak hogy meg akartam ölelgetni az összeset. Nagyon ügyes volt egy kettő. Simon Péter előre szólok ha hazamentem ott leszek minden meccseden és eljárunk minden AlbaComp meccsre. Készülj bogyó.! :D
Utána ott aludtam Audrééknál. Imádom a szüleit olyan aranyosak mindig kérdeznek felőlem, meg érdeklődnek a kultúrám iránt, meg magyar szavakat tanulgatnak tőlem, és anyukája elvileg tud magyar gulyást főzni..:D Hát holnap kiderül mert elvileg ott vacsizom. :) :D Ha nem az igazi majd bemutatom nekik milyen az IGAZI ;)
Holnap vagyis már ma mert mire befejezem ma van, mindenki szurkoljon nekem mert röpladba lesz.!!

Sok puszi, ölelés haza. És remélem mindenki tudja hogy mennyire szeretem őket, és hiányoznak. 
adri.(:

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr543373818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása