ba dumm tsszsga

2012.01.23. 06:17

hát most kb szűk két hétről fogok írni.

a múltkori hétvégén a röplabda fordulóban 5ből 4et nyertünk így maradtunk a kategóriában de ez nagyon jó és megvertük a legerősebbet is.! a következő meccs talán februárban lesz, de lehet elindulunk egy másik ottawai bajnokságon is, ami kb egész februárban tartani fog, de ez még majd kiderül. 

aztán most elérkezett az ú.n. vizsga időszak. ugyanis lassan lezárul a második harmad suliban, így folyton vizsgáink vannak. a következő két hetemben mindennap lesz valami, meg már múlt hét kedd óta van is. :( 

sajnos a héten egy kicsit betegeskedtem, hazajöttem előbb suliból és ki is hagytam pár napot, de már jobban vagyok. a betegségnek egy előnye volt hogy sokat aludhattam végre hétköznap is muhahhha. :D 

a szombatomat az afs-esekkel töltöttem. :) nagyon jó volt újra látni a srácokat végre. Tobi, az osztrák cserediák családjánál töltöttük a napot, ugyanis ők nem gatineauban laknak, hanem mellette egy kisebb faluszerűben eldugva kacskaringózva. de nagyon király helyen van szerintem. habár bejárás városba necces, mivel nincs annyi busz. szóval Tobiéknál voltunk. a családnak van két szánja, azzal mentünk, koriztunk, pacikat etettünk. életemben először játszottam guitar herot. és meg kell valljam igen ritka fos vagyok benne. de majd alakul.! felfejldök a nagyokhoz. :) megbeszéltük a lányokkal, hogy még mindig nincs meg a báliruhánk, de lassan el kell kezdenünk keresni, mert a végén nem marad választási lehetőségünk. megismertünk eg yúj lányt, Elliet németországból,de sajnos féléves programban van itt így február végén megy is haza. sajnos az els összejövetelről nem hallott, a másodikon meg beteg volt. nagyon kedves ő is. :) jó volt viszont látni Irenet és Faustot is. (az olaszokat). :) 
jövőhéten péntektől vasárnapig itt lesz látogatóban Uzay(török) és Margarida (porugál) pajtikáim, és tervezünk egy kis összeröffenést a többi sráccal. :) international friendship. :D

szóval a szombat nagyon jól telt. ma viszont semmi nem volt. egész nap tanultam kb. meg itt aludt tesóm barátnője, és reggel viccesnek tartotta, hogy bejön a szobámba amíg alszok és rám ugrik. NEM, NEM VOLT VICCES! meg is halhattam volna. majdnem szívrohamot kaptam. és ráadásula  tesóm hangját hallottam így őt csesztem le utána, hogy mi a franc baja van..de később kiderült nem ő volt. aztán megbeszéltük, hogy sajnálom hogy őt hibáztattam azért amit nem ő tett.. ma elmentünk sétálni apukámmal a folyóparton, hihetetlen szép a kilátás. és tök furi de látom egész ottawát. :O 

hát most egyenlőre ennyi történt. 

most megyek aludni. mindenkinek szép jó reggel otthon vagy délutánt. :)
millió puszi adri.

 

ui. küldök egy zenét srácok : https://www.youtube.com/watch?v=LbNtPXYL2lI a srác kanadai és még pár éve dániában volt cserediák és írt egy dalt a cserediákoknak, Ne üss meg, én csak egy cserediák vagyok! címmel. elég mókás :)

 

na tényleg puszi. bonne nuit pour moi mes amours. 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr803739893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása