12.13.14.15.

2011.09.16. 07:07

 12. : Hétfő.Hét legrosszabb napja,de nekem egész jól telt. Az első órám társadalom ism. volt, amin a világ főbb töltöttem kb az órát a tanárommal. politikusairól tanulunk ami igen érdekes. A tanárom még mindig extra jófej és segít amiben csak tud. :) Etikán a folyosón mert a többieknek a tanácsaadónéni tartott előadás a következő évükről fősuli előtt. Nekem addig elmagyarázta a prof hogy okt.18án senki végzős nem lesz suliba.mert keresnünk kell egy olyan foglalkozást amit szívesen csinálnánk és egy olyan emberrel kell töltenünk azt a napot akinek az a munkája.szóval ideje neki állni gondolkozni. Drámán nem emlékszem mi volt de  sanszos hogy játszottunk mint mindig :D Matekon továbbmentnünk és még mindig értem az anyagot hála az égnek :)) Megtettem az első buszutamat egyedül délután vissza a suliig mert aznap volt az első cheerleader válogató. fárasztó volt de túléltem. aznap épp szakadt az eső de szerencsére hazahoztak kocsival.^^ :D ezek után bedőltem az ágyba meghalva.

13.  Francián a könyvet kellett olvasnom. (kezdhettek röhögni) az első oldalon kapásból kb 30 ismeretlen szó volt.xd Ugyhogy ott meg is álltam az olvasásban..:D tesin helyettesítés volt és kérdezte  a tanár honnan vagyok mondtam, hogy magyar vagyok mire Cheng barátom ázsiából közölte hogy ausztrál vagyok.xd Idáig ez a kedvencem. Angolon sikerült végre befejeznie mindenkinek azt a nyamvadt levelet.YESSS! capitalization-t veszünk.borzasztóan unalmas. Rajzon semmi különös nem volt.Ma volt röplabda válogatás- Hát az edző jól megfingatott minket :'D két és félórás edzés volt és majdnem kiköptem a tüdőm.de valószínű bekerülök a csapatba. legalábbis remélem. amugy nem izélni akarok de itt minden sokkal színvonalasabb. Mondjuk igaz hogy kell fizetni a sportokért de itt spec amit kifizetünk kapunk teljesn öltözetet azaz melegítőt meccsre mezeket gatyákat ráadásul jó minőségbe mert adidas. A kézre a szalagokat meg az ilyen cuccokat. Egész városi szinten minden iskolának verseny. Ez röpi. Cheerleadereknél a befizetett összeg tartalmazza a ruhát, a cipőt, a sminket, szalagokat, sortokat, pólókat és a versenydíjakat. Szóval megéri az egész. Jóga órám jövőhét kedden lesz először. Na de amúgy ezen a napon buszoztam egyedül másodszor és mire vége lett az edésnek pont lekéstem a buszom és kb 40percet kellett várnom a következőre ezért gondoltam elindulok gyalog mert a csatlakozásig kb 15-20perc az út és akkor nem kell fagyoskodnom. lehet gratulálni ugyanis elvétettem a kanyart és rossz utcán fordultam le így mentem félórát a semmiért.xd mire visszaértem az eredeti kiindulásomhoz pont jött a busz is. szóval vicces volt..:D

14. ma magyarórán a tanár előre ültetett órán hogy segíthessen de a fülebotját nem mozgatta..Infon helyettesítés volt. Befejeztük a multkori projectet ilyen miik a jövőbeli céljaid, az értékrended mi fontos, iskola képességek stb. Drámán megint szituációsat játszottunk illetve olyat hogy valaki elekzdi a történetet amit egy valaki imitál és mindig a következő folytatja. :D nagyon viccesvolt.  Társadalom ismeretór első 20percén nem voltam, mert voltam tanácsadónál (haha nem olyannál midenn rendben van agyilag mielőtt a kedves barátaim félregondolnak igen BertaKlára.JenniferVanatka.KeresztesLarissza.DorkaGöde és társai nektek szól. ;D) ugyanis az angol nagyon egyszerű nekem ezért kértem hogy rakjanak át a haladó csoportba..Azt mondta a tanácsadónéni megnézi mit tehet az érdekemben de amint tud intézkedik :) Délután egyedül voltam itthon mert Charlotte a városba ment apukám Quebecben anyukám pedig 6ig nem ért haza.  Közben megjött Olivia aki itt aludt megint..:D :) Vacsorára átjött Nicole 3munkatársa, akik Afrikából jöttek munka miatt. Nicole vagy 1 vagy 2 hét múlva megy ismét Szenegálba 3hétre. Meg még megy másik 2 helyre is de azt elfelejtettem. :) A nap folyamán kiderült hogy van lehetőségem felmenni Quebecbe tesoimhoz a hétvégére mert a szomszédok fel tudnak vinni meg haza hozni majd és pénteken nekem nincs suli így maradhatok vasárnapig.

15. : mai nap eldőlt hogy mégsem megyek Quebecbe mert a tesóimnak egyetemi elfoglaltságaik vannak és nem tudnának velem foglalkozni egyedül meg ne mászkáljak ami érthető..szóval ehelyett mentem szépen iskolába. Angolon azt vesszük hogy mit kell nagy kezdőbetűvel írni..mesés téma. SE! következő órán teszt lesz belőle.Komolyan mondom nem akarok paraszt lenni de néha bepisilnék a röhögéstől angolon..xd olyan szavakat tudnak alkotni meg úgy tudják leírni a szavakat hogy ahhoz nagyon erőlködni kell hogy olyan legyen a szó.xd. Rajzon helyettesítésem volt semmit nem csináltam..de tényleg semmit. Francián az egyik osztálytársammal voltam külön mert segített nyelvtanozni illetve szavakat tanultunk amik alapvetőek és esetleg nem tudom. A  könyvet nem kell elolvasnom, mert a tanár azt mondta még a többiek is szenvednek vele engem nem akar kínozni szoval keres majd egy másikat nekem. :) Matekon haladunk tovább. Suli után 1órám volt itthon, mert mentem vissza cheerleader válogatásra. :D Húú haljak meg ez nem is olyan egyszerű. Megtanultuk az alap ugymond koreográfiát. Gyakoroltuk a cigánykereket meg ilyeneket illetve a kiemeléseket. Hát én nem vállalkoztam arra hogy pehelysúlyomat kinyomja 3ember úgyhogy oszlopkodtam :D Nagyon nehéz szinkronban felnyomni a levegőbe egy embert a lábánál tartva. :O De tök jól ment. De asszem nem esek pánikba ha nem válogatnak be..de majd kiderül. Hétfőn lesz újra edzés azon derül majd ki. :) Ja és ma német voltam éppen..:D

UTÓIRAT: J'AI RENCONTRÉ LE GARS LE PLUS MERVEILLEUX DE TOUT MA VIE ET IL VA RÉVOLUTIONNER LE MONDE, JE PARLE ICI XAVIER MÉNARD. :D [ feldobja a napjaim:] )
milllió puszi otthonra. adri

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr373231002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása