Beaver Tails.

2011.08.26. 00:37

 Vacsi után tegnap még átmentünk a deszkásokhoz. De ezek ugyanolyan állapotban voltak mint előtte 3órával..lusta népség:D de amúgy jó fejek :) :D
11fele jöttünk haza utána mint kiderült a tesom is imádja a Pretty Little Liars-t szóval megnéztük az új epizódot. Majd éjfél után nemsokkal én elléptem aludni mert iszonyat fáradt voltam. Mint kiderült megint átaludtam a dolgokat mert, elvileg hajnalban átjött pár ember..nem baj én legalább nem voltam fáradt :D
 Másnap reggel kb 10kor keltünk és 3an reggeliztünk, mert Nicole dolgozni ment, Maria pedig múzeumba ha minden igaz. :D 
Reggeli alatt jonas brotherst néztünk franciául. Majd átjött Élianne aztán elmentünk ebédelni Ottawaba. Beaver Tails-t ettünk, ami isteni volt. Ez egy desszert. Olyan a tésztája mint a lángosnak és kb akkora is csak édes. Különböző feltétek vannak hozzá mi pl. fahéjas-cukrosat ettünk, de van csokis-banános, fokhagymás-sajtos stb .
 Utána sétáltunk még egyet Ottawaban aztán hazajöttünk.Közben hazajött Nicole is és kiadta a feladatokat. Egész kiskorom óta azon rinyáltam hadd nyírjam le a füvet. Na apa ezek után nem fogom soha többé kérni..megcsináltam az udvart és faágakat fűrészeltünk..xd élmény volt.:D amugy nem rossz csak fárasztó. 
 Vacsorára hamburger volt vacsira sültkrumplival. És este elvileg házibuli lesz..kiváncsi vagyok rá hogy milyen lesz.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr323180924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása