winter session

2012.02.13. 04:08

január vége :
hát igazából január utolsó hetében lezártuk a vizsga időszakot. a matek felét simán kiráztam kisujjból, a másikat pedig megkaptam felröhögtem és ott hagytam :D angol simán ment, monde contemporain elment ésatöbbi. :) tesin tollas 
labdából volt vizsgánk és az a kis nyamvadék tanár 99%ot adott? are you kiddin me?! :D 
a hétvégén elvileg jött volt a két cserediák barátom, de a portugál a hét elején lemondta, a másik meg pénteken két órával érkezés előtt írt facebook. a kifogás kb a nagy a hó kategória volt WELCOME TO CANADA xd. na mindegy kicsit felidegesítettek.
így pénteken együtt vacsoráztam egy columbiai sráccal, két brazil lánnyal, Gabrielle-el az egyik önkéntessel, és Ellievel a német lánnyal. Mexikói étteremben vacsiztunk nagyon jó volt. a toalettet először nem sikerült megtalálnom, mert nagy okosok azt írták ki hogy 2P. (=to pee= pisilni) :D :D de megoldottam utána :D aztán szombaton találkoztam az egyik sráccal délután, majd Ellievel este és itt aludt nálunk. :) másnap vasárnap mászkáltunk Faustoval és Ellievel ottawaban.
mivel Ellie csak féléves programon volt, hétfőn volt a búcsúbulija. így ott voltunk. hát meg kell mondjam elég fura volt. a barátainak nem volt más témája csak a suli, de voltak jó fejek is :) a további napokban suli volt, semmi extra. csütörökön Irene itt vacsizott. szombaton pedig Ellie hazament :( <3 hiányzik nagyon.

február: tudom az előző napok már belelógtak, de ez van. 
szombaton február 4-én főztem a családomnak.! annyira izgultam nehogy elrontsam de nagyon jó lett a végeredmény. disznópörköltet csináltam petrezselymes krumplival illetve palacsintát. :) és a családomnak nagyon is ízlett. !!!!! :D :) vasárnap pedig röplabdánk volt, jól játszottunk .:D :)
mivel pénteken meg hétfőn nem volt suli így sokat pihentem :D 
a héten pénteken megint röplabdánk volt, de a jó kezdésünk után, sok problémánk volt, csapaton belül, edzővel, lelkesedéssel stb. nekem pedig ismét kiroppant a térdem és a duplájára van dagadva mint a másik...(Y)
a szombaton megérkezett a második legidősebb tesóm Claude és a barátja Laurent mert az iskolába előadást tartanak.  a szombat délutánt a legjobb barátnőmnél Audréenál töltöttem, nála is aludtam .: ) végre volt egy kis időnk mindenről beszélni úgy rendesen, majd a mai napot Irene-nél töltöttem. befestettem a haját hennával meg stb. és valószinű a Valentin napot itthon töltjük ketten csokizabálással és csajos filmnézéssel :D jó program nem? :D
na majd írok nem sokára sok puszi adri. :)


Ja és a blogom késve érkezik de itt is utólag nagyon boldog szülinapot Pálmai Fruzsina és Pálmai Viktória. ! :)  szeretlek titeket! :) <3
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr974099184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása