már több mint fél év :)

2012.03.05. 07:18

   február második fele :
valentin nap : itt elég nagy hercehurcát csinálnak belőle. egyrészt van külön kis szív alakú cukruk amelyik fahéj ízű és ha sokat veszel be egyszerre ég tőle a szád :D másrészt szinte minden iskolában van valami hagyomány. nálunk pl minden lány kapott egy szívet és a fiúknak össze kellett gyűjteniük. és úgy tudták megszerezni ha egy lánnyal beszéltek, ugyanis ha egy lány szóba állt egy fiúval akkor elvesztette a szívét. na már most ez csak szünetekben volt érvényes, mert órán elég nehézkesen ment volna. aztán a győztes akinek a legtöbb szíve volt egy 30dollár értékű utalványt kapott étterembe. ez minden évben van csak mindig cserélődik, mert tavaly a lányok gyűjtötték. képzelhetitek milyen mókás amikor valakit halálra kínoznak idegesítenek csak hogy megszólaljon hahaha . én úgy vesztettem el, hogy reggeli kómámban valaki a hátam mögött megkocogtatta vállam és mondott valamit mire én benyögtem egy : 'wahbfdsh' wookie hangot amire reggel képes vagyok.xd :D de aztán kaptam egy újat hogy megtarthassam emlékbe hahahahahhahaha :D 
 a hétvégét utána montrealban töltöttem. hát egy élmony volt -.-' pénteken 40 perces késéssel értem oda, mert egy nő el kezdett fuldokolni a buszon, vártunk mentőt meg minden..juhhu. majd a grönlandi barátnőmnél, Hanne-nál aludtam Isával (a brazil lánnyal). másnap egész nap sütiket gyártottunk, ugyanis mentünk Gab az egyik önkéntes születésnapjára. Az este nem volt olyan jó szerintem, habár az általam preferált diákok nem voltak ott mert nem tudtak eljönni meg igazából unalmas volt.  de azok akiket szeretek jó volt újra látni őket, mint pl Gab, mert őt nagyon szeretem. másnap délre kellett volna hazaérnem. hát én haza is értem, de az apukám elfelejtettem értem jönni, vártam egy órát sehol senki, sms-re senki nem reagál, írtam barátnőmnek, hívja már fel a házunk ha meg van a szám és szóljon hogy jöjjenek értem. de mire kaptam egy választ tőle hogy apum úton van fél ottawan keresztül mentem, aztán visszafordultam, de mire odaértem megint addigra eltűnt apum. :D fasza :D(nem ez nem csúnya szó anya)  aztán megint gyalogolhattam, kiroppant a térdem, és dél helyett 3-ra értem haza, lekéstem a röplabda fordulónkat, és a reakció az volt hogy 'heyy te hol voltál? :D (hatalmas mosollyal persze)'  hát én nem voltam ilyen mosolygós kedvemben :D
na aztán ezt letisztáztuk jó volt na.xd 
a következő hetek csendesen teltek, sulival egész napos múzeumba voltam következő pénteken a rajztagozattal, áés akkor hófúvás lett a napvégére , hogy amikor mentem haza a bezárásomból (igen megint kaptam egyet) akkor kb hóemberré fagytam mire hazaértem, és a napszemüvegem síszemüvegként funkcionált :D
aztán megkaptuk az értesítéseket suliból, a második harmadról . mindenből átmentem, kivétel franciából :D de abból is majdnem. 56%om lett hahah és 60tól engednek át. de voltak hiányosságaim is..xd de amúgy ez a harmad nagyon jól sikerült tök büszke voltam magamra, meg a családom is :)  heti 1-2 alkalommal korrepetálásom van hogy a nyelvtanom helyre rakjuk teljesen.
csütörtökön március elsején ú.n. Journée Blanche-unk volt azaz Hó Nap. ez választás szerint volt. aki utálja a telet egész nap moziba volt, én korizni, hófánkozni meg sífutni, valakik pedig síelni snowboardozni. jó volt nagyon :)
majd másnap kb a fél iskola hiányzott suliból, és én megkérdeztem szüleim hogy figyu hazajöhetek második óra után? :D azt mondták persze..de végül a barátnőm rávett hogy ne jöjjek haza mert utána elmentem hozzá..és mire este hazaértem a szüleim vigyorogva kérdezték, hogy még mindig szükség van e a motiválásra ..haha már nem :D
aztán kipróbáltam a sífutást múltkor. itt nagyon népszerű sport, és mivel baromi sok terület van így sokan pl dolgozni is járnak vele. az én anyukám itt naponta csinálja kb. versenyzik is :) azt hittem hogy nagyon egyszerű lesz, mert hát ha síelni tudok ez csak futás. hát rohadtul nem :D szerintem többet voltam földön mint a sílécen..najó ez talán nem igaz de kemény meló.:D jó lenne fenék formálásra .:D 
ma pedig voltam végre síelni. itt 30percnyire tőlünk két óriási hely is van ahol lehet síelni. mi a nagyobbikon voltunk. itt csak ülős négyes felvonók vannak és jó hosszú egymásba csatlakozó erdei pályák, illetve a boardosoknak ki van alakítva egy trick pálya. itt nagyon nagyon sok a snowboardos, és kb mindegyik freestyle ban nyomja trükkökkel, sőt még a síelősök fele is.. :O nagyon jól tolják csak néztem tátott szájjal :O jó hideg volt, ma csak mínusz 12 fok volt szerencsére, de még mindig jó sok hó van, és újra elkezdett havazni is. amiért nagyon szomorú vagyok hogy nem tapad ez a nyamvadt hó és nem tudok hóembert építeni. :((
június végé  lesz végzős bál. JÚNIUSBAN. de már most keresnem kell a ruhát hogy ne lógjak ki a sorból. a lányok fele már megvette a ruháját, és ami a vicc hogy kb a princess (hercegnő) ruhát vett jó sok ember amit soha a büdös életben nem fog többet hordani és több száz dollárokért..de hát ők tudják. én még csak nézelődtem, de van időm mint a tenger..
a héten nem lesz sulink, mert ún tavaszi szünet első része van, egy kis pihenő, mert mi megérdemeljük. :DD irigykedj magyarország. ;) 
már csak 9 nap a szülinapomig salslalalslalallala. és 125 nap múlva hazatérek vagy kicsit több .:))
 na majd holnap is írok valami kis bejegyzést valami érdekességről. 
jó éjt mindenki vagyis nektek reggelt, én mászok aludni. puszkóó

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr884289537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása