pont 1 hete..

2011.09.22. 22:27

most nem fogom részletezni a napjaimat mert már hosszabb ideje nem írtam és lehet nem is lenne pontos. 
Péntek-szombat-vasárnap hétvége volt, mert mint említettem nekem nem volt suli. Pénteken rávettem magam, hogy elmenjek futni, és tök jó volt csak egy órát futottam de nagyon jól esett. Az erdőn keresztül a bicikli útvonalat követve mentem és tök szép helyeket láttam. Délután Olivia átjött és megint itt aludt. este elmentünk a barátaikhoz és ott volt az egyik osztálytársam is akivel eddig egy büdös szót nem beszéltem de most tök jófej volt :)) Ugyhogy jol éreztem magam. Szombaton délután csak heverésztünk meg napoztunk mint pénteken is. Annyira szép idő volt hogy péntek szombat egész nap bikiniben flangáltunk tök jó érzés volt. :D Délután/este átjött Viktor és Liana úgyvolt hogy pizzát sütünk de Liana elfelejteette a paradicsomot és nem volt kedvünk elmenni érte boltba ezért mirelit pizzát ettünk. Utána elmentünk dvdt kölcsönözni de végül nem vettünk ki semmit mert semmi nem tetszett senkinek a Mulan2t meg nem akarták megnézni velem.. -.-" :(( Aztán elmentünk jégkásázni majd Viktorhoz ahol bűvésztrükkökket mutatott, illetve van egy olyan lámpája amiben ilyen eltromoscsóva van és, ha hozzáérsz változtatja a mozgási irányát meg elektromos töltete miatt ha utána máshoz hozzáérsz azt megrázod és nagyon nagyon fáj. Mjad hazamentünk kiültünk a teraszra dumálni. Charlotte elaludt, a szüleink vendégségbe voltak. Másnap, vasárnap reggel elmentünk futni Charlotteval, de ő lusta volt ezért csak sétáltunk. Majd délután elmentünk az unokatesójához Janvierhez akinek most volt két hetes a kisfia Antoine és egész este babáztunk, ugyanis van egy majdnem 3éves kisfia is, ott is vacsiztunk. A hétköznapjaim szinte ugyanolyanok egyre több mindent értek suliban, már több emberrel beszélek is. Úgy volt hogy le akartam cserélni az angolt egy emelt szintre mert uncsik az órák de ez teljes órarend változást és más csoport be osztást jelentene. Szóval nem tettem. a tanácsadó néni azt mondta hogy valaki találkozni akar velem , mert külföldön akar tanuln i de hát azóta os találkozunk..xd Bekerültem a cheerleader csapatba. Hétfőn volt a végső válogatás és most már dobáljuk és el is kapjuk az embereket. Hétfőn 5től 7ig, csüt pedig 5.45-től 8-30ig van edzés. A probléma az hogy közben másnap kedden el se mentem a röplabda válogatás második részére mert elfelejtettem,de este rám irtak az osztálytársaim akik csapattagok, hogy az edző a csapatban akar tudni. Néztem mint Jani a moziban hogy mi van mert nem is voltam ott. De azt mondták az edző szerint a top 5 be vagyok és mindenki más azt állítja nagyon nehéz bekerülni a csapatba. Hihetetlenül örülök de mint mondtam akadt egy kis probléma ugyanis au edzéseim kedd-csütörtök 5től 6.30 ami minden csütörtökön 45 perces késést jelent a cheerleader edzésről. Remélem engedélyezik..mert nem szeretnék választani a kettő közül..Tegnap temetésen voltunk Charlotteval. Igen tényleg temetésen, ami nagyon szmorú. Ugyanis hétfőn megtudtam hogy a körzetünk elnöke meghalt (valószínű rákban, de még csak 43 éves volt.) tudtuk hogy beteg de azt nem hogy ennyire ugyanis amikor két héttel előtte találkoztunk nagyon jól volt, és úgy tűnt minden rendben van. Szóval tegnap ebédszünetben és a 3.órán itt voltunk amjd vissza suliba..Kicsit sokkos állapotban vagyok még ma is. Ma lecseréltem a könyvemet amit franciára kell olvasnom mert az túl nehéz de ez a mostani valami vicc .Visítok rajta olyan bugyuta..Ma lesz az első dupla edzésem remélem nem halok meg annyira.xd.

Szóval rohanok is. Minél előbb jelentkezem.

Pusziadri.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr963247244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása