Sweet Home in Canada

2011.08.21. 17:44

 Bonjour mes amis et ma famille.!

Előszöris. A családomnak mondom hogy nagyon hiányoznak és puszilok mindenkit. A barátaimat is természetesen . :)
 

A repülő út nagyjából zökkenő mentes volt, ámbár mindkettő gépem késett de túléltem. A párizsi reptér eszméletlenül angy és aligha nem egy óra alatt kellett megtennem az egyik szektorbol a  másikba utat ami kb 40percet vett igénybe (gyorsan!). A párizsi reptéren nem akarták felengedni a kézipoggyászom mert hogy túl nagy a faszi ott értetlenkedett én meg elkezdtem pityeregni hogy "sajnálom nem én tehetek róla, nem tudom mit csináljak csak egy cserediák vagyok" ez hatott mert a csávókám elkezdett aggodni hogy ne aggodj elintézem csak ne sírj kérlek.meg küldj egy mosolyt stb. ;) Isten vagyok. :DDD

A Montreálba tartó út kb 9óra volt. a Reptéren káosz volt mert iszonyat sokan voltak. Az emigrációs hivatalban a nevemet igy ejtették ki : "szímón ádrienn"fel se fogtam először mit dumálnak.:D Mókás volt.

Aztán a reptéren anyukám és a hugom várt + egy német lány aki szintén itt van még egy hétig ermt 3hónapot töltött nála az egyik nővérem és itt nyaralt.. :)
A reptérről haza jöttünk. Fogalmam sincs hogy kerültünk ide mert számomra teleportnak tűnt mivel bealudtam rögtön. :D

Otthoni idő szerinte hajn ali 4re értünk haza itt az 10órát jelent este.:) Beájultam az ágyba.

Ma itteni idő szerint 8körül otthon 14óra körül keltem. Kicsomaoltam, letusoltam, reggeliztem. Ez volt két és fél óra körülbelül. Ma esik az eső,de meleg van.

A házunk hatalmas (akit érdekel skypeon megtekintheti ha szól :D )

Van egy édibédi garfield méretű alakú stilusu macskánk aki a szerelmem lett.

A reggelim bacon, vanilliás french toast volt juharsziruppal narancs juice-al és kávéval.

Most ennyi később írok.

Otthon meg csak okosan ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr873169064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása